Connect with us

LinkedIn

Nu uitați de Linkedin

Laurențiu Barbu

Published

on

Facebook, Twitter si Google+. Pentru multe companii aceasta este începutul și sfârșitul strategiei lor de social media. O strategie care nu merge mai departe decât un Twitter activ sau o abordare echilibrată pe Facebook ce isi măsoară succesul numai pe suma totală de like-uri, va reuși în mod inevitabil sa nu ajunga la potentialul dorit. Acum, afacerile care ignoră LinkedIn se lipsesc de posibilitatea de a se angaja cu un public țintă important.

Noul design al  paginii LinkedIn este considerat de foarte multi ca cel mai important pas facut de catre o retea sociala, oferind solutii complete atat companiilor cat si persoanelor fizice.

Progresul retelei poate fi clasat printr-o serie de masuri importante. Desi reteaua a aparut in 2003, abia dupa cinci ani a introdus un director cu profil de companie. Unele agenții de social media au văzut potențialul imediat si au facut din aceasta schimbare un succes. La urma urmei, orice retea care are 50 de milioane de utilizatori, așa cum a avut LinkedIn până la sfârșitul anului 2009, merita investigata.

În 2010 au avut loc două evoluții importante. În primul rând, utilizatorii au avut posibilitatea de a “monitoriza” companiile pentru prima dată, permițând astfel societatilor să se extindă la îndemâna lor. Apoi, mai târziu în acel an, LinkedIn a acordat companiilor mai multa libertate datorita functiei de actualizarea a informatiilor.

La începutul anului 2012  LinkedIn a atins pragul de 175 de milioane de utilizatori, prin urmare agentiile de PR si Social Media au luat cu asalt site-ul, ajugand in prezent la peste două milioane de pagini business active.

Avand un asemenea succes LinkedIn nu a lasat ca lucrurile sa se plafoneze. În schimb, în timp ce baza de utilizatori este in creștere, au adus imbunatatiri paginilor business.  Designul rezultat a fost anunțat în luna septembrie 2012.

Cu un cover mai mare si un dashboard nou, LinkedIn a primit o multitudine de aprecieri. Potențialul platformei pentru stimularea business-to-business nu a fost niciodată mai mare decât este în prezent.

Desigur Facebook, Twitter si Google+ continuă să fie aspecte importante în cadrul unei strategii de social media, dar LinkedIn ar putea fi arma ta nu-așa-secreta, dar atat-de puternica.

CEO & Founder at Internet Advertising srl